Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Smartbanking

    Ovládejte svůj účet hravě i z mobilu

    Máte jej zcela zdarma
    Máte jej zcela zdarma
    Frčí na mobilu
    Frčí na mobilu, tabletu i chytrých hodinkách
    Přihlásíte se i otiskem prstu
    Přihlásíte se i otiskem prstu
    Hravě vám najde bankomat
    Hravě vám najde bankomat či sjedná cestovko na dovolenou
    Smartbanking

    Účet se vám teď vejde do kapsy i kabelky

    Benefit 1
    Máte neustálý přehled –
    ihned vidíte zůstatek i historii pohybů
    Benefit 2
    Peníze pošlete snadno a rychle –
    platbu, splátku kreditky či třeba dobití kreditu
    Benefit 3
    Vše máte skvěle pod kontrolou –
    hravě si zobrazíte PIN nebo nastavíte limity

    Vyzkoušejte a uvidíte

    Smartbanking běží na Androidu, iOS, Windows Phone i Windows 8/10. Najdete ho tak buď ve svém obchodě s aplikacemi, nebo stačí využít QR kód.

    Smartbanking v kostce

    Váš účet doslova na dlani

    Vše ovládáte na mobilu, tabletu i chytrých hodinkách – jednoduše, jak se vám hodí. A díky přihlašování otiskem prstu (pro Android a iOS) se do aplikace dostanete bleskurychle a bezpečně.

    V aplikaci si můžete sjednat půjčku i zaplatit splátku kreditky

    Aktivaci zvládnete sami během chvilky a nic vás nestojí

    Jaké výhody vám Smartbanking přinese?

    • Máte přehled o svých účtech
      Ihned vidíte zůstatek a historii pohybů.
    • Zaplatíte snadno a rychle
      Zadáte jednorázové i pravidelné platby nebo pošlete splátku kreditní karty.
    • Bude klíčem k vaší kartě
      Najdete zde nezaúčtované platby, nastavíte limity, povolíte platby na internetu nebo si zobrazíte PIN.
    • Stane se vaší pojistkou na cesty
      Sjednáte si cestovní pojištění i povinné ručení k autu.
    • Přihlásíte se pohodlně bez SMS kódů
      Jednoduše zadáním PINu nebo otiskem prstu.
    • Funguje bez SIM karty v telefonu
      Aplikace je tedy dostupná, kdykoli potřebujete.
    • Široký výběr zařízení
      Funguje na mobilech, tabletech i chytrých hodinkách.
    • Dobijete si kredit mobilního telefonu
      A to platí i pro virtuální operátory.
    • Pomůže, když budete potřebovat další peníze
      Přímo z telefonu si zažádáte o půjčku či kreditní kartu.
    • Ukáže vám nejrychlejší cestu k hotovosti
      Má v sobě totiž seznam poboček, bankomatů, vkladových bankomatů a obchodů se službou CashBack s možností navigace.
    • Možnost zažádat si o platbu QR kódem
      Vaši známí vám mohou peníze vracet přes QR kód, který jim jednoduše vytvoříte.
    • Pomůže i lidem se zrakovým postižením
      Aplikace totiž podporuje prediktivní čtení pro nevidomé či slabozraké.

    Jak si aplikaci aktivujete?

    • Stačí mít přístup do internetového bankovnictví s SMS klíčem a připojení k internetu.
    • Následně zadáte své identifikační číslo a PIN, které jste od nás získali při sjednání elektronického bankovnictví (pozor, nejedná se o uživatelské jméno a vstupní heslo, které používáte pro přihlášení do internetového bankovnictví).
    • Po zadání aktivačního kódu (který vám pošleme SMS zprávou) dokončíte aktivaci opětovným zadáním svého PINu do příslušného políčka a tlačítkem Potvrdit.

    A máte hotovo. Každé další přihlášení a všechny platby už stačí jen potvrdit PINem nebo otiskem prstu. A pokud jste si zapomněli PIN, můžete si ho nastavit znovu v internetovém bankovnictví v záložce Nastavení - Můj profil.

    TIP: Chcete si banku v mobilu nejprve vyzkoušet nanečisto? Hned na úvodní stránce stačí spustit tzv. DEMO mód.

    Nahrávám přehrávač...

    Na co se nejčastěji ptáte

    Kolik Smartbanking stojí?

    Aplikace i její aktivace jsou zcela zdarma. Další akce prováděné v bankovnictví se řídí aktuálním Sazebníkem.

    Jaké zařízení musím mít, abych mohl využívat tuto aplikaci?

    Smartbanking můžete používat na těchto zařízeních:

    • Apple iPhone, iPad a iPod Touch (hudební přehrávač) s iOS 7 a vyšším
    • Mobily a tablety s Android 4.0.3 a vyšším, podpora OpenGL 2.0
    • Mobily s Windows Phone 7.X a vyšším
    • Mobily, tablety a počítače s Windows 8/10/RT
    • Chytré hodinky Apple Watch a hodinky kompatibilní s Android Wear
    Jaké účty obsluhuji přes Smartbanking a jaké jsou limity pro platby?

    V aplikaci máte stejné účty a limity jako v internetovém bankovnictví. A obě prostředí jsou provázaná, pokud tedy provedete platbu v internetovém bankovnictví, sníží se vám zbývající limit i ve Smartbankingu.

    Operátor mi vyměnil moji SIM kartu za jinou. Musím kvůli tomu jít do banky, aby mi Smartbanking dál fungoval?

    Nebojte, aplikace bude fungovat i nadále – není vázána na konkrétní SIM kartu.

    Často slýchávám o napadeních chytrých telefonů, je Smartbanking bezpečný?

    Ano, bezpečnost je pro nás to hlavní. Například aktivace služby proto probíhá pomocí tzv. dvoufaktorového ověření, kdy musíte znát svůj bezpečnostní PIN a mít k dispozici telefon, na který vám chodí autorizační SMS klíč. Zadání každé platby je poté podmíněno potvrzením PINem.

    Ztratil jsem telefon, kde jsem měl aktivovaný Smartbanking. Co mám dělat?

    Co nejdříve kontaktujte náš Helpdesk na čísle 495 800 121, kde vám Smartbanking na ztraceném zařízení deaktivujeme. Pokud ztracený telefon používáte i pro příjem autorizačních SMS do internetové bankovnictví, nezapomeňte na toto našeho pracovníka upozornit. Jakmile budete mít nové zařízení, nainstalujte a aktivujte si na něm aplikaci znovu.

    Tablet, na kterém mám Smartbanking, používá celá rodina. Mohu na něm mít nahráno více těchto aplikací?

    Bohužel to není možné, na jednom zařízení můžete mít pouze jednu aplikaci Smartbanking.

    Co se stane, pokud si přístup do Smartbankingu zablokuji? Bude mi fungovat internetové bankovnictví?

    Zablokováním jedné služby dojde kvůli bezpečnosti i k blokaci dalších služeb elektronického bankovnictví. Rádi vám však se vším pomůžeme v kterémkoli Finančním centru.

    Dokumenty ke stažení