Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Ombudsman skupiny ČSOB

    Ochránce vašich práv a partner ve skupině ČSOB

    Nejste spokojeni s úrovní poskytovaných služeb? Jste přesvědčeni, že postup ČSOB nebyl správný nebo máte námět na zlepšení? Nesouhlasíte s výsledkem reklamace? Obraťte se na ombudsmana skupiny ČSOB. Podívá se na vaše podání znovu vaším pohledem a prověří, zda vše proběhlo opravdu správně.

    Kdo se může na ombudsmana obrátit?

    Služby ombudsmana mohou využít jak klienti obchodních značek ČSOB, ČSOB Premium i Poštovní spořitelny, tak ti, kteří ještě našimi klienty nejsou.

    Jak postupovat, pokud nám chcete sdělit svou nespokojenost

    • Ombudsman neřeší přímo vaši reklamaci, ale posuzuje správnost postupu jejího vyřízení. Proto prosím vždy nejprve podejte svou reklamaci nebo stížnost dle Reklamačního řádu (pokud jste klient Hypoteční banky, ČSOB Penzijní společnosti, Českomoravské stavební spořitelny, ČSOB Pojišťovny nebo ČSOB Leasingu, kontaktujte nejprve reklamační útvary dané společnosti).
    • Váš podnět ombudsman poté nezávisle posoudí a navrhne řešení daného problému
    • Současně vyvolá interní diskusi o vašich námětech, aby mohlo dojít ke zlepšení služeb
    • Vždy se na záležitost dívá vašima očima a bude s vámi komunikovat tak, abyste skupině ČSOB rozuměli

    Jak ombudsmana kontaktovat

    Podání, náměty na zlepšení a podněty k prošetření nám neváhejte předat:

    Martin Kovář

    ombudsman ČSOB

    „Jsem ochránce práv a oprávněných zájmů klientů Československé obchodní banky, a. s. Vážím si vašeho názoru. Díky vám a vaší zpětné vazbě se daří zkvalitňovat naše služby."

    Výroční zprávy