Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Důležité kontakty

    Kontakty

    Potřebuji informace

    • O produktech a službách
    • Ohledně řešení podnětů či reklamací

    Ze zahraničí volejte +420 495 800 124

    Po – Ne 6:00 – 24:00
    Volat nám můžete i přes Skype
    800 210 210
    Kontakty

    Potřebuji pomoc

    • S hlášením ztráty/krádeže platební karty
    • S internetovým bankovnictvím či smartbankingem
    24 hodin, 7 dní v týdnu
    Volat nám můžete i přes Skype
    495 800 121

    Jen upozorníme, že hovory na našich linkách nahráváme. To abychom pro vás mohli služby co nejvíce vylepšit.
    Více najdete v Informacích o zpracování osobních údajů.

    Dopisy posílejte na adresu:

    Poštovní spořitelna – klientské služby, P.O. BOX 22, 502 22 Depo Hradec Králové 70