Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Počítačoví podvodníci nemají dovolenou

    06.08.2018

    Počítačoví podvodníci pracují i v létě – soudě podle toho, že nastražili další vlnu falešných e-mailů tzv. phishingu („rybaření“).

    Tato vlna je maskována jako e-mailová zpráva pod hlavičkou ČSOB. Jedná se však o zprávu mající za cíl adresáta navést na podvodný odkaz a vylákat přihlašovací údaje.

    Ukázka podvodných e-mailů:

    Buďte prosím maximálně obezřetní, e-mailovou zprávu neotvírejte ani neklikejte na v ní vložený odkaz. Upozorňujeme, že nikdy nezasíláme e-maily s přímým odkazem na přihlášení do internetového bankovnictví, na odblokování platebních karet apod. V případě pochybností neváhejte neprodleně kontaktovat Helpdesk elektronického bankovnictví na telefonních číslech:

    Vaše ČSOB a Poštovní spořitelna