Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Myslíme na dárky a jeden může být i váš

    03.12.2018

    Odložili jste svou záležitost u nás až na prosinec? To vůbec nevadí – dáme vám totiž malý dárek.

    Pokud k nám přijdete do 21. prosince vyřešit cokoli, co potřebujete, získáte ozdobu s našimi skřítky. Zastavit se můžete na poště u Specializovaných přepážek nebo ve Finančních centrech. Ozdoby čekají jak na stávající, tak i nové klienty. Klidně tedy vezměte někoho ze svého okolí, kdo si chce třeba založit Poštovní účet.

    Jen doporučujeme nevyčkávat moc dlouho – akce platí do vyčerpání zásob.

    Přejeme, ať vám skřítci udělají stromeček veselejší!