Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Bezpečnostní desetiboj – disciplína devátá: Čtěte komunikaci s bankou

    16.06.2018

    Připravili jsme pro vás seriál bezpečnostních doporučení - Bezpečnostní desetiboj. Nebudeme však soutěžit o branky, body ani sekundy, ale vrátíme se k původní myšlence desetiboje – k přípravě nejvšestrannějšího sportovce, v našem případě nejpřipravenějšího uživatele moderních technologií a elektronického bankovnictví.

    Při komunikaci s bankou důkladně kontrolujte zasílané informace

    Kdykoli se přihlašujete do internetového bankovnictví nebo v něm potvrzujete platbu, přečtěte si všechny podrobnosti v SMS klíči nebo Smart klíči. Teprve až zkontrolujte, zda vše sedí na počítači i v mobilu – popis transakce (číslo transakce, typ, číslo účtu příjemce a částka), klidně požadavek potvrďte.