Internetové bankovnictví Klientská zóna ČSOB Pojišťovny

Časté dotazy

Proč měníte Eru na Poštovní spořitelnu?

Rozhodli jsme se zdůraznit naši spolupráci s Českou poštou, proto jsme se vrátili k tradičnímu názvu Poštovní spořitelna. Ten je velice dobře znám a širokou veřejností stále velmi dobře vnímán. I nadále platí, že klienty obsloužíme na každé poště, v našich Finančních centrech i přes internetové bankovnictví či smartbanking.

Co bude s Erou?

Značku Era postupně přestaneme používat. Všude, kde uvidíte logo Poštovní spořitelny a skřítky vás obsloužíme jako doposud. Navíc budeme i rozšiřovat a vylepšovat naši nabídku – například o produkty ČSOB Pojišťovny.

Jsem klient Ery a najednou jsem klientem Poštovní spořitelny? Co se pro mě změní?

Vůbec nic, vše zůstane přesně tak, jak jste zvyklí. Jen místo značky Era budete vídat značku Poštovní spořitelna a skřítky. Mimochodem, Poštovní spořitelna i Era patří pod ČSOB, jsou to její obchodní značky používané na poštách.

Se změnou nesouhlasím. Co mám dělat?

Pokud si nepřejete zůstat u skřítků v Poštovní spořitelně, můžeme váš účet nebo ostatní produkty převést přímo do ČSOB, jejíž obchodní značkou jsme.

V čem to je pro mě výhodné?

Vše zůstane přesně tak, jak jste zvyklí. Nově budete moci řadu služeb (například produkty ČSOB Pojišťovny) využívat přímo na poštách, které máte na každém rohu. Chystáme se také vylepšit technologie běžící v pozadí, aby vše bylo rychlejší a pro vás dostupnější bez čekání. Věříme, že vám brzy ušetříme spoustu času a starostí.

Nenašli jste, co jste hledali? Zkuste rozsáhlejší seznam dotazů.